naar-rome.reismee.nl

Dag 5

Vertrek: 09.15u Bad Breisig. 8 gr. in de middag oplopend tot 20 gr. maar een hele koude wind. Aankomst in Trechtingshausen 18.15u 17 gr. Rittijd: 6.59u aantal km. 95.05

Tent gelukkig droog mee kunnen nemen. Erg koud vanochtend, veel wind, maar wel de zon. Volgens oude menneer heeft het te maken metde ijsheiligen. Ook onderweg steeds de waarschuwing dat het vannacht tegen het vriespunt kan komen. Wederom gekozen om te overnachten in pension, we hebben geen zin om te bevriezen.Voortdurend gefietst met de wind in de rug, dus besloten om hiervan te profiteren. Het is prachtig langs de Rijn. Tot nog toe gaat alles naar wens. Geen zadelpijn. spierpijn of andere ongemakken. Doordat je iedere dag anders is, verveeld het geen moment. Groeten voor iedereen. Knuffel voor de meiden en de jongens!!!

monique

haoi,hoi

wat fijn dat het leuk is en gelukkig weer droog
succes met vandaag!
groetjes vanuit driel

Ria Brouwer

Wat is het toch leuk om jullie te volgen, ik kijk er elke dag naar uit!
Heel veel plezier met alles.

Tonny en Rinus Brouwer

Gelukkig valt het weer mee, wij hebben in Limburg in de bagger gezeten. Jullie heeb regelmatige vaste afstanden
gereden, het gaat volgens ons goed zo. Volhouden !!!!

Renate

Dit is leuk zeg zo'n weblog! Zet em op! We duimen op beter weer, de zon gaat vast steeds meer schijnen voor jullie. Buon viaggio!

Groeten,
Renate

Hetty

Bon giorno, Jaap en Bep,

Gisteren zijn we ook wezen fietsen naar Otterlo.
toen heb ik nog wel eens aan jullie gedacht. wat een vrijheid eigenlijk.
Zelf gaan we morgen ook 14 dagen op reis.
Dus wensen we jullie alle goeds toe, en geniet ervan.
Veel plezier samen.

Gerda Esman

Heeee Jaap en Bep niet kinderachtig doen hé en geen pension nemen, maar gewoon als echte bikkels in de tent slapen.( hihi)

Goede reis verder xxxx Gerda

marjan

Wat goed zeg bikkels op weg naar Rome!!!
Petje af hoor!
leuk om zo jullie te volgen en dan zingen we met jullie mee:WE GAAAAAN NAAAR ROME TOE WE GAAAAN NAAR ROME TOE............