naar-rome.reismee.nl

Dag 32

Vertrek Narni: 07.45 Temp: 18 gr. Aankomst Fiano Romano: 16.30 Temp: 32 gr. Aantal km. 69

Begin van de etappe is mooi, eerst door echt hele oude dorpjes. Het is klimmen en dalen. Ook verrassend dat je een 'oud' dorp zo'n grote supermarkt tegen komt. Dus ook maar even wat gehaald voor de lunch. Het wordt steeds warmer, maar we hebben nog geregeld schaduw van de bomen. We fietsen ook steeds langs een autoweg, jammer foto's maken gaat dan moeilijk. Dan krijgen we een echte klim van 15% 2 km lang. deze komt zo snel dat geen tijd krijgen om op tijd terug teschakelen van versnelling. We hebben de fietsen een voor een naar boven geduwd. Dat was zweten. Ik had het even helemaal gehad met Italie, en Jaap blijft rustig en zwoegt maar voort.Jee,Jee, wat een man! Eerst maar even bijtanken in een pizzaria, om bij te komen. We kregen later wel een rustiger stuk, maar veel minder mooi, veel industrie gebied, en de volle zon op onze kop. De camping waar we nu zitten is heel groot en veel animatie. Niet echt voor senioren, meer voor de jongelui. Morgen doen we hopelijk Rome aan, het is nog 62.5 km. Dan is het even uit rusten, de Paus de groeten doen en naar Huis!!! Slaap lekker allemaal.

Martine

Goed zo jongens. Het is geweldig! Nu is het echt nog maar een stukje. Doe popie jopie de groeten. En dan EINDELIJK naar HUIS!!!!!!!!!!!!

Ria Brouwer

Wat geweldig dat jullie je einddoel bereiken!!!
Geniet van het mooie Rome, het is de moeite waard.
Ik zal jullie verhalen missen zo voor het slapen gaan...

Hetty

Amici della bicicletta. Goedzo!!!!
Het mooie ROME is in zicht.
Jullie gaan toch nog wel even genieten van ROME hoop ik. Je bent al zo lang onderweg geweest. Niet meteen naar huis hoor.
Hier is alles alweer gauw zo gewoon.
hoewel jullie vast wel erg naar de kinderen zullen verlangen.
Geniet er nog even van.
Het is jullie gegund. Je hebt er wekenlang naar uitgekeken.
SUCCES verder. Enjoy.
Ciao, Buona notte, Buon viaggio domani.

truus en willem

klasse als jullie in rome zijn koop een erg goede fles wijn en breng toost uit op jullie prestatie op onze kosten

ronny en monique

yes,bijna bij jullie einddoel!!!!
en dan snel weer naar de kids
succes met de laatste etape
groetjes vanuit driel