naar-rome.reismee.nl

Dag 7

Vertrek Oppenheim 08.45u Temp: 15 gr oplopend naar 25 gr.

Ritafstand: 72.3 Rittijd: 06.03

Aankomst: Altrip 15.30u

Vandaag 2 grote steden door moeten fietsen; Worms en Ludwigshaven. Dus opletten geblazen! Tussen de steden door vele kleine wijndorpen, met straatklinkers, bepakking rammelt dan lekker. Maar alles gaat prima, we hebben het gezellig samen, en met bepakking en fietsaanhanger fietsen, t' is of we nooit anders gedaan hebben. We zijn nu op een hele sobere camping, maar niet minder leuk! Het is nu al behoorlijk warm in de tent, dus dat wordt zweten! Knuffel en kus voor de jongens en de meisjes. Hopelijk tot morgen,soms is het heel moeilijk om op internet te komen.

Bea

Prachtig dat het zo goed gaat! Leuk al die verhalen,Jacob luistert vol belangstelling als ik het voorlees.Petje af. Hopelijk wordt de kou wat minder .....
Heel veel succes en fietsplezier.

groetjes Jacob en Bea

Tonny en Rinus

Zo, jullie zijn al een heel eind opweg, als jullie zo doorgaan zijn jullie binnen 4 weken bij die man met dat veeeel... te klein petje, zoals Bea schrijft petje af en een hele grote pet.

We kunnen (konden) jullie via de mail moeilijk bereiken
maar we blijven proberen.

Goeie reis en doe de groetjes aan de zwitsers !

Marlies, Thomas & Luke

Hoi Hoi,

Jullie zijn al ver van huis, en dat op de fiets!
Wij doen het jullie zeker niet na!

Heel veel fietsplezier en suc6 Natuurlijk!
Dat jullie maar veel goed fietsweer mogen krijgen!

Groetjes!

geertje davids

Geweldig, wat plezier om jullie te volgen. Hou vol en ik bewonder jullie moed. Groetjes van mij. Geertje

Rinus en Tonny

Als de weerman gelijk heeft krijgen jullie prachtig weer en ... fietsen jullie in een parchtinge omgeving. Dan moet je niet willen dat je veel km maakt en alleen maar genieten.
Groetjes uit Krimpen