naar-rome.reismee.nl

Dag 9

De regen valt met bakken uit de lucht, Jaap neemt het besluit! om een rustdag te nemen, en de was maar tedoen. Dus hangt de kamer nu vol met was. De versnelling van Jaap zijn fiets doet een beetje raar. Als het goed is moeten we morgen klimmen, dus dan is het wel fijn als de fiets in orde is. De fietsemaker een dorpje verderop heeft humor, behulpzaam en natuurlijk ook nieuwsgierig waar onze rit naar toe gaat. Hij houd ons behoorlijk aan de praat, ondertussen maakt hij de fiets. Hij is ook niet zo groot, en springt bijna op de fiets van Jaap om hem te proberen. Dat was wel lachen!!!! Het is jammer dat er niet zoveel campings aan de route liggen, of veel verderop. En de campings zijn behoorlijk primitief. Gisterenochtend moesten we met koud water afwassen! Maar ja 't is natuurlijk de pelgrimsroute! We hopen op beter, en zo niet dan hebben we pech gehad en laten we ons lekker verwennen in pension of hotel.Dan zijn we maar geen bikkels!!! Leuk trouwens al die reacties die we krijgen! Tot Morgen.

gerda

HALO DAAR WAS IK MAAR MEE GE GAAN MET JULLIE
IN DE TUF TUF

MAAR JA MISCHIEN KAN IK JE NOG IN HALEN HAHA
MAAR DE REGEN KWAM HIER OOK MET BAKEN DE LUCHT UIT NOU VOOR MORGEN EEN GOEIE REIS MET BETER WEER GROETJES GERDA

willy hedel

wat gaat het goed he, volhouden. jammer dat weer niet meezit maar een dagje eens rondkijken is ook leuk. hou vol ik doe het je niet na. groetjes aan jullie beitjes doei.

fam. aalten

hallo, ik heb even op buienrader, omgeving karlsruhe gekeken. daar is het ma, di, woe regen. kun je dan beter een rustdag nemen. zet hem op, jullie doen het geweldig. dikke kus van Rens, Sieb, Andre en Jeannette

Rinus en Tonny

Na een rustdag en gerepareerde fiets kunnen jullie er weer even tegen. Hopenlijk is het weer ook wat beter!!!
Succes , groetjes en tot mails. Rinus en Tonny

nelie.berghege@hetnet.nl

hoi kanjers,

wat geweldig dat we jullie zo kunnen volgen op de weblog.
We hopen dat het met de camping plaatsen een beetje mee zit,en natuurlijk het weer ook.
We wensen jullie vanuit een mooi OOsterbeek heel veel fietsplezier toe.
Groetjes en veilige reis van Bernhard en Nelie.

fred

hallo jongelui,
klasse ga zo door dan halen jullie de eindstreep wel.
ik blijf jullie volgen groet uit elst