naar-rome.reismee.nl

10e dag

Vertrek: Diedelsheim 08.15 Temp.: 10 gr. Aankomst: Ehningen 17.15 Temp: 19 gr.

Rittijd: 06.47 Aantal km.: 74.86

Vanaf het moment van vertrek tot aankomst schijnt de zon. Wat ziet de wereld er dan anders uit. En wat een verschil met gisteren. Vandaag heel wat heuveltjes overwonnen. Het was even zweten, voor Jaap natuurlijk het meeste met zijn aanhanger. Op weg naar Phorzheim komen we jongelui tegen, zij moeten de dezelfde richting op als wij, en nemen ons op sleeptouw over een makkelijke route en leiden ons door de grote stad. We hebben nog nooit zo snel 15 km. afgelegt. Voor een kop koffie en chocomel brengen ze ons ook weer de goeie richting op. Er is veel belandstelling voor ons, er wordt regelmatig vanaf de straat geroepen:' waar gaan jullie naar toe?' In de richting Aidlingen gebeurt weer hetzelfde, een mw.en mijnh. brengen ons weer de goeie richting op. Dus we hadden vandaag veel vrienden. Nog 2 routes waar we wat bultjes moeten overwinnen, dan is het afdalen naar de Bodensee. Voor onze lieve meisjes en jongens en onze 5 boefjes een dikke kus en knuffel. Voor alle anderen lieve groetjes.

Ria Brouwer

Jaap kijk eens wat vrolijker!! Wat leuk die onverwachte dingen op jullie reis, en wat een lieve mensen.
Gelukkig gaat het nog steeds goed, ga zo door!!

esmee en rene

we volgen jullie op de voet leuk om mee te lezen succes X