naar-rome.reismee.nl

11e dag

Vertrek: 08.40u Temp; 12 gr. Aankomst:Tubingen: 14.00u Temp: 25 gr.

Rittijd: 3.45 Aantal km. 39.90

Door de klim die we moeten maken, en zeker Jaap met zijn aanhanger kost het veel meer tijd om de kilometers te maken die we willen. De route gaat veel over een nog vochtig, steil bospad, en dat is heel zwaar. Zelfs met mijn electro fiets is het zwaar. Maar we hebben prachtig weer, en we komen op een mooie camping aan in Tubingen. Een prachtige stad, met veel cultuur. Eenmaal geinstalleerd begint het te regenen. We krijgen veel waarschuwingen dat het morgen in de Schwabische Alb zeer zwaar weer wordt. Wordt het weer een rustdag? Daar hebben we weinig zin in. Jaap doet wel stoer, en zegt: 'we gaan gewoon!'. Ik dus niet!!! We nemen de trein naar Sigmaringen. Ik kan niet over m'n hart verkrijgen Jaap zo zwaar werk te laten verrichten. Ik wil hem wel graag weer gezond mee naar huis nemen. Bij de Bahnhof zeggen ze dat we niet de enigste Nederlanders zijn die aan de balie komen. Dit overtuigt Jaap dat hij een goede keus maakt, want ook deze dame zegt dat we heel zwaar weer krijgen. Ze laat het ons op de buienradar zien. We horen de regendruppels vallen op de tent, en gaan zo lekker slapen. Voor iedereen een nachtzoen en welterusten.

willem

groots gelijk laat je verstand praten want je moet nog verder maar het is klasse wat jullie volbrengen.
hartelijke groeten van truus en mij

Rinus en Tonny

Goed zo Bep dat je geen risico neemt. En gelukig Jaap kon overtuigen. Doe maar rustig aan, je heb nog tijd
genoeg! Groetjes en liefs uit Krimpen

CORRY EN DREES

WE VOLGEN JULLIE ELKE DAG
WE HOPEN DAT VOOR JULLI GAUW DE ZON
DOORBREEK.

HARTELIJKE GROETEN

fred

hallo jongelui,
neem geen onnodige risico want de prestatie is er niet minder om.
groeten uit elst

Maaike en Philip

Lieve pap en mam,

Wij blijven jullie bewonderen dat jullie dit ondernemen.
Durf de tijdslijn los te laten, want jullie hebben zeeën van tijd. Geniet van de reis er naar toe.
Er zullen waarschijnlijk nog meer van dit soort dagen komen, of mooie ongemakkelijke wegen.
Soms vindt je door vertraging juist de versnelling...
Slaap lekker, xxxxxxxx

Mia Anno

Goedendag
De prestatie die jullie tot nu toe geleverd hebben is bewonderingswaardig
We denken dat de oude botten van Jaap zoals hij altijd zegt jullie ver zal brengen succes en voor Bep xxx

willem

volgens mij is het verstandig om het advies van maaike op te volgen geniet van het plaatsje lindau want het is prachtig want het is niet van belang hoeveel km je per dag rijd maar waar het om gaat is heb je ge noten van de omgeving je kunt beter er een week langer over doen enalle moois bekijken dus las af en toe een rust dag in hartelijke groetjes van truus en willem