naar-rome.reismee.nl

12e dag

Vertrek vanuit Tubingen 09.25u met de trein, aankomst in Sigmaringen 10.59u Temp:20gr. oplopend naar 28gr.

Treinreis gaat prima al is het wel effe zwoegen om de fietsen met bepakking in de trein te krijgen. In Sigmaringen direkt de goeie route te pakken. We kunnen tot Mengen de Donauradweg volgen, dus dat is lekker gemakkeijk. Onderweg een kop koffie met kuche. Kinderen bellen, en dan wordt Jaap het even teveel: 'Dat ik dit nog mee mag maken, en nog kan doen' DIT NEMEN MIJ ZE NOOIT MEER AF!!. We genieten van alles om ons heen. We fietsen nog steeds door natuur gebied, alwaar een Ree met en jong ons pad kruist, een salamander en een hazelworm die we bijna overrijden. We hebben wat lichtere en enkele zware klimmen, maar het gaat prima. De omgeving wordt afgewisseld door bos en akkers, boeren zijn druk bezig om het hooi binnen tehalen. We zien bordjes richting Bodensee, en besluiten deze te gaan volgen. En inderdaad, wezien al snel de Bodensee met in de verte de besneeuwde Alpen van Oostenrijk. Het is schitterend!! Bij navraag een camping worden we naar beneden en weer naar boven gestuurd. Maar uiteindelijk is er weer een aardige meneer die ons naar een camping brengt, waar we alles vinden wat we willen hebben.behalve stroom bij de tent, vandaar dit verslag vandaag. Mijn fiets mag bij de campingeigenaar aan de stekker. Het voorspelde zware weer blijft uit. Jaap geniet nog van het uitzicht op de Donau, ik kruip in mijn slaapzak. Welterusten allemaal.

Reacties

Reacties

fred

hallo jongelui,
vandaag op het kamp geweest en gereden door de bossen in de buurt voor mij telkens weer een belevenis .
maar niet zo mooi als jullie zien geniet ervan.de groeten nog van riek en gert .
groeten uit elst

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!