naar-rome.reismee.nl

13e dag

Vertrek Uberlingen: 10.20 Temp: 15gr. oplopend naar 29 gr. Aankomst in Lindau: 17.15u 20 gr. Aantal km. 66.82 Rittijd: 5.15

Ondanks dat de camping in Uberlingen massaal en druk was, als een blok geslapen, Na rustig ontbijt en genietend van de Bodensee, weer opweg naar de eindstreep van het eerste boekje. Omdat we gisteren afgeweken zijn van de oorspronkelijke route, fietsen we vandaag langs de Bodensee. Het is pachtig, en schitterend weer. Bij Langenargen de route weer opgepakt, door vele toeristische dorpjes en steden. Als we gisteren de route hadden aangehouden,hadden we veel minder van de Bodensee gezien. Dus we zijn blij en het was de moeite ward om een paar extra kilometers te maken. De laatste meters zijn in zicht en we bereiken een prachtige camping Lindau am See. Het is dat we in een tent slapen, anders zou je denken dat we in een hotel zitten, zo luxe. Nu gaan we lekker slapen, morgen de was doen, 't is tenslotte maandag. voor iedereen lieve groeten, en de kids en kleine boefjes een kus en een knuffel!!