naar-rome.reismee.nl

15e dag

Vertrek vanuit Lindau: 08.25 Temp: 17 gr. Aankomst: Bludenz: 16.24 Temp: 19 gr.

Aantal km.: 85.24 Rittijd:06.22

Vanochtend eerst weer 4 km. terug gefietst naar Bregenz om weer op de route te komen. Konden we ook nog wat langer van de Bodensee genieten. Gisterenavond nog onweer gehad en regen, dus de tent weer eens nat mee moeten nemen. Vanochtend heerlijk weer het zonnetje en de temp. liep op tot 23 gr. Maar eenmaal in Oostenrijk zakte de temp tot 18 gr. De eerste 50 km. een prachtig vlak fietspad, daarna weer een stuk bospad (lekker hobbelen) Daarna weer door akkers en dalen en steeds gezelschap van autoweg en spoorbaan. We hebben voortdurend het vizier op de hoge besneeuwe bergen. Ik krijg wat meer last van mijn gewrichten, hopelijk is het morgen weer beter. Het regent nu weer.maar gelukkig zitten we droog in de tent. Het is wederom om goeie camping met alles erop en eraan, moesten wel eerst flink klimmen om er te komen. We hebben een prachtig uitzicht op de bergen.Het is fijn om reacties te krijgen vanuit ons moederland, iedereen bedankt!!! Liefs voor iedereen en de meisjes en de 8 jongens een dikke zoen!!!

Willy ,Martine

Wat een afstand al afgelegd,ook genoeg rust nemen hoor.
jullie hebben tijd genoeg en genieten van de omgeving.
groetjes uit hedel

fred

hallo jongelui,
wat klinkt dat ver oostenrijk en dat op de fiets .
mijn bewondering word steeds groter volhouden en genieten.
groeten uit elst

Marga & Hans

Wat zijn jullie al een eind op weg super.
Geniet ervan wij lezen met plezier jullie reis verslag, leuk om jullie te volgen.

Jacob en Bea

Wat een onderneming!Ik hoop dat de pijn in je gewrichten niet erger worden. Misschien iets meer rust pauze nemen. Volgens mij gaan jullie ondanks de tegenslagen toch als een "trein", een hele prestatie.

Gert en Riek

Hoi Broertje, we volgen jullie zo'n beetje zo nu en dan. We vinden jullie kanjers wat jullie allemaal doen.

groeten,

Gert en Riek

Jan & Gerda

Wat zijn jullie al een eind in de goede richting.
Wij volgen jullie iedere dag .
Geniet van het mooie weer.
Ook nog een dikke knuffel van onze trouwe viervoeters.
Jan & Gerda

Ria Brouwer

Wat zijn jullie al ver van huis, hopelijk wordt het weer wat standvastiger.
Riet en ik zijn net terug van onze tocht door de achterhoek, erg mooi en prachtig weer gehad (en dat voor Nederland)
Heel veel plezier met jullie avontuur en denk aan je oude dag want soms voel je dat. Ik denk met trots aan jullie!!
Groet,
Ria Brouwer