naar-rome.reismee.nl

dag 17

Even problemen met internet, hopelijk nu voorbij!!!!! Vandaar de 3 verslagen vandaag.

Vertrek Pfunds met de Postbus: 11.05u Temp: 25 gr. Aankomst Nauders: 11.45 Temp: 19 gr. Aankomst in Glurns: 14.45 Temp 31 gr. Aantal km.: 33.22

De weg naar de Reschenpas is echt stijl, dus er goed aangedaan om de Postbus te nemen. We worden in Nauders afgezet, hierna moeten we nog een behoorlijk stuk klimmen naar de Reschenpas Het zijn korte hellingen, maar wel 7 tot 12% Het eerste stuk is naast de autoweg, hierna gelukkig fietspad. Na de plaats Reschen gaan we dalen, met af en toe een hellinkje. De afdalingen zijn wisselend tussen de 13 tot 22% Ik zit met kromme tenen in mijn schoenen, Jaap zegt:'kalm aan we komen er wel' Ik ben blij als we in Glurns aankomen, 'k heb het wel gehad voor vandaag. We komen op een zeeeeer luxe seniorencamping: www.gloriavallis. En dat is effe genieten. heel anders dan de camping van gisteren. Daar waren een aantal douchebakken op een rij met een gordijn ervoor. Uitkleden in de ruimte ervoor en a la plubliek de douche in. Dus in het hoogseizoen veel plubliek. Maar de gastvrouw was heel vriendelijk, behulpzaam en alles super schoon. We zitten nu in Italie, het is bijna niet te geloven, en dat op de fiets. En de omgeving is prachtig Morgen weer een nieuwe dag, spannend waar we dan weer terecht komen. Voor iedereen lekker slapen en gezond weer op!