naar-rome.reismee.nl

Dag 20

Vertrek Auer: 08.30 Temp: 17 gr. Aakomst Torbole: 15.45 Temp: 24 gr. Aantal km. 92.08

Mooie fietstocht tot Roverto aan de ene kant blijven de bergen groen aan de andere kant kaler en ruiger. Temperatuur loopt op tot 30 gr. Er komen ook meer wijngaarden, terwijl de eerdere gebieden meer fruittteelt was, vooral appelbomen. Nu staan er ook kersenbomen langs de weg, dus als je zin hebt kun je van de boom kersen eten. Jaap wil graag langs het Gardameer fietsen, ik vind het prima het is Jaap z'n feestje. We moeten wel wat extra km. maken en een paar heftige klimmen. Maar eenmaal op de berg, is het uitzicht op het Gardameer gigantisch mooi, dit hadden we niet verwacht. Jammer van de bewolking, die steeds is gaan toenemen richting het Gardameer. Morgen gaan we een stuk langs het meer fietsen om dan bij Bardolino weer richting Verona te komen. Het is bijna niet te geloven maar we nog steeds geen billen of spierpijn! Jaap zit nu nog te dromen op een bankje aan het meer. De reacties van thuis doen ons goed en geven ons energie om door tegaan. Iedereen bedankt!! Alle liefs voor de kinderen, slaap lekker!!!!!

willem

ik vind het fantasties dat zo,n klein vrouwtje dit kan groetjes willem en truus

Rinus en Tonny

Hoi kanjers, ga zo door maar niet te snel hoor anders hebben jullie geen tijd om van al het mooi's te genieten.
Wij reisen op afstand met jullie mee en kijken iedere dag uit naar nieuwe foto's en reisverhalen. Groetjes

Renate Brouwer

Wat is het leuk om de mail te openen en eens kijken wat jullie zoal meemaken tijdens de grote tour de Italië. Wat een prachtige plaatsen die jullie kunnen bekijken live! Veel plezier en geniet vooral van die lekkere Italiaanse ijsjes, jullie fietsen ze er toch zo weer af :)

Jonas

Zo! Opa Japie en Oma Beppie, goed hoor!
Ik vertel aan iedereen dat jullie op vakantie zijn met de tent! Heel leuk hoor!
We zijn heel trots op jullie, mooie foto's ook.
Zien jullie ook diertjes? Ik heb het hele weekend in het zwembad gezeten, het was heel heet.
Heel veel succes en we missen jullie. Dikke kusjes!!Doei!

willy hedel

nou jullie komen er wel hoor,geweldig en het wordt ook nog gezellig om mensen tegen te komen met het zelfde doel.nog veel succes en groetjes willy en martine

Andre...waar de cornetto,s op zijn

Tuinman is langs geweest ziet er weer behoorlijk uit
We hebben een lekkere cornetto genomen maar zullen tegen die tijd wel weer een doos terug leggen
Ieder geval de kinderen vonden het lekker
Fred heft het gras gemaaid en de voortuin is weer schoon.

Groetjes Andre Jeannette Rens en Sieb

Groeten van Rens Sieb Jeannette en Andre