naar-rome.reismee.nl

dag 21

Vertrek:Torbole: 09.00 temp: 20 gr. Aankomst: Verona: 14.45 Temp: 31 gr. Aantal km: 78.66

Gardameer en omgeving is prachtig, maar heel druk! Tot aan Verona de autoweg moeten volgen. Dus het was voortdurend opletten geblazen, en dat kost heel veel energie! Ook door verschillend tunnels moeten rijden: poeh,poeh! In verona is het voor ons nog 1.30u zoeken voordat we de enigste camping gevonden hebben. Diverse de weg gevraagd, we worden van hot naar her gestuurd. Het is uiteindelijk een hele klim naar camping CastelSanPietro.bij een heel oud kasteel. Nogal primitief, douche is behelpen, nog net warm water. De toilet is op z'n Frans, dus boven een gat, je kunt hem wel spoelen met water. Maar onze tent, staat onder de wijnranken, en een prachtig uitzicht op de stad Verona. Morgen gaan we de stad bekijken. We hebben ondertussen al 4 stellen Nederlanders ontmoet die het zelfde doel hebben. We komen elkaar steeds weer tegen op de campings. Wel gezellig, ieder heeft zijn verhaal. Voor iedereen de groeten, voor de kinderen veel liefs, en tot morgen maar weer!