naar-rome.reismee.nl

dag 22

Verona: Een 'rustdag genomen' De stad Verona bekeken. Prachtige, en drukke stad. In de Arena geweest, waar de beroemde opera's worden gezongen. Deze hoort tot de best bewaarde arena's van het Romeinse Rijk. De opera's komen pas eind Juni, jammer anders hadden we dat zeker gaan doen. In de beroemde Duomo geweest, nou,nou daar is wat energie in gestopt, wat betreft geld en werk.Jaap heeft een kaarsje laten branden. De Ponte Pietra brug. Het is heel warm, en vermoeiend weer. Dus als we een aantal uren gelopen hebben, is het voor mij genoeg! Vanochtend een lichte trilling gevoeld van aardbeving, even boven Bologna. Eng, Eng, Wij moeten ook die kant op. Niet teveel bij nadenken, en morgen gewoon weer verder. Kus en knuffel voor alle kinderen. Slaap lekker allemaal.

Mia anno

We vinden het van heel veel doorzettingsvermogen getuigen dat jullie al zo ver zijn gekomen complimenten
Hoop ook dat jullie genieten
Doe voorzichtig gegr vanuit Wageningen

Jacob en Bea

Echt op avontuur, ook nog de arena in! Stoer hoor!

Jullie zijn echt goed op weg, wel spannend met die aardbeving, de laatste loodjes wegen het zwaarst maar jullie redden het wel! Groetjes