naar-rome.reismee.nl

Dag 23

Vertrek van Verona: 07.25 Temp: 16 gr. Aankomst: Montagnana: 13.30 Temp: 31 gr. Aantal km: 61.80

Om stad Verona uit te komen, was een heel gedoe. Wat een drukte en dat op de vroege morgen. Maar ja, er zijn ook nog mensen die moeten werken. Wanneer we ooit nog zo'n reis maken kopen we een navigatie voor de fiets. Gelukkig weet een plaatselijke bewoner ons de weg te wijzen. De omgeving lijkt heel veel op Nederland, vlak en plat. Jammer dat we de bergen achter ons hebben gelaten. Maar goed, wie weet hoe verrassend de omgeving nog wordt? Grotendeels van de dag met mede camping-gangers (Gerard en Riet) opgereden. Was erg gezellig. Zolang ik maar afgeleid wordt, geen last van heimwee. Maar als de rust komt, denk ik: 'als ik toch eens thuis was' Voor Jaap blijft het een feestje, vooral nu hij ook nog een maatje heeft gevonden. Gelukkig schieten we al lekker op, maar ons avontuur blijft mooi!! Heel fijn al die reacties, bedankt allemaal.Een KNUFFEL en een DIKKE ZOEN voor de kinderen, en voor alle anderen lieve groeten

Tonny & Günther

Hallo Jaap en Bep
wij leven helemaal met jullie mee,jullie zijn al ver op weg en we zien dat het een prachtige reis is.
groetjes uit Rotterdam:Günther en Tonny

Anno en Mia

Heel veel respect hoor voor jullie, en geniet met volle teugen van al dat moois onderweg.

Liefs Anno en Mia