naar-rome.reismee.nl

dag 24

Vertrek Montagnana: 0.700u Temp:19 gr. Aankomst: Ferrara: 15.20 Temp: 31 gr. Aantal Km: 76

Vroeg opgestaan, want volgens de weerman zal het heet worden. Nog maar net onderweg, begint het inde verte al te onweren en nauwelijks in het cafe aan koffie of het begint het te hozen met daarbij ook nog hagel. Wat een geluk, wel zeker 2 uur in het cafe zitten wachten totdat het er weer beter uit zag. We waren met z'n zessen, dus dat was wel gezellig. Onderweg zien we in de netten die over de fruitbomen gespannen zijn nog grote klonten hagel liggen. Het weer wordt al snel weer warm/heet. De huizen onderweg zien er verwaarloosd en troosteloos uit. Niet echt een gezellige route. De camping heeft genoeg plek, maar bijna allemaal moerbei bomen. We willen geen vlekken op de spullen, dus het is even goed kijken waar we gaan staan. we treffen veel gezellige mensen, die allemaal zo gek zijn om naar Rome te fietsen of andersom. Nog maar 6 etappes, dan zijn we in Rome. er komt nog wel even klimwerk, dus nog even zweten. effe de Paus de groeten doen en naar HUIS. Maar het is nog iedere dag gezellig hoor!!!!!!

jeannette

wij gaan vanavond je kleine broertje even feliciteren, in plaats van jullie.

groetjes van de korenbloem