naar-rome.reismee.nl

Dag 25

Vertrek Ferrara 08.15 temp:23 gr. Aankomst S. Alberto: 14.50 Temp: 31 gr. Aantal km. 73.23

Het behoorlijk warm. Het landschap is vlak, het lijkt alsof we in de polder van Nederland fietsen. Het boerenland, en de dorpjes, waar je duidelijk kan wie er iets meer te besteden heeft. We zitten nu op een boeren camping, waar het wel erg primitief vertoeven is. Maar ja , je wordt ondertussen heel creatief om hier mee om tegaan. Gelukkig is het maar een nachtje. Als we vanavong bij de gastheer gaan eten, mogen we voor niets overnachten. Ben benieuwd wat we te eten krijgen. We hebben de afgelopen 3 dagen weinig foto's gemaakt, er was weinig moois te ontdekken. Er zijn hier behoorlijk veel vliegen die lekker steken. En maar anti mug smeren. Voor iedereen lieve groeten, knuffel voor de kinderen. Tot morgen maar weer.

Hetty

Hoi Jaap en Bep,

Waar jullie nu zijn, daar zijn wij 2 jaar geleden in Marina Romea geweest. Het is daar inderdaad mooi vlak en heel goed te fietsen. Wij hebben toen vaak naar Ravenna gefietst.
Er waren zelfs goede fietspaden aangelegd.
Succes met de verdere etappes, ik hoop voor jullie dat het niet al te heet wordt.
Langs de kust is natuurlijk het fijnst. Dan heb je nog een beetje zeewind.
Vanaf Ravenna tot aan Ancona zou je langs de kust kunnen gaan.
Kun je misschien ook nog even het staatje San Marino aandoen! We blijven in elk geval goed op de hoogte van jullie zwerf tocht.
Enjoy :) :)