naar-rome.reismee.nl

Dag 27

Vertrek M 08.10 Temp: 23 gr. Aankomst Verghereto: 15.00 Temp: 31 gr. Aantal km. 48

Ondanks de harde muziek van het dorpsfeestn als een blok in slaap gevallen. Het is/wordt weer warm, maar gelukkig bieden het windje en de bomen verkoeling. De meeste km. moesten we klimmen, maar we hebben supporters genoeg. De mensen langs de weg of tegemoed komende wierenners roepen complimenten of steken de duim omhoog. Sommige die ons voorbij rijden houden even in en beginnen een heel verhaal af te steken. We verstaan er geen bal van, maar aan gebaren en mimiek is uit te maken dat zij respect en ons susses wensen. Je wordt er bijna emotioneel van. Ondanks dat we nu allen aan het klimmen zijn, lijkt het minder zwaar dan gisteren, op het vlakke land met bijna geen schaduw. Er is nu veel meer verkoeling, en regelmatig zetten we de stoelen van de Blokker even naast de weg. De natuur om ons heen is ook veel mooier. We zien veel, jammer dat er weinig gelegenheid is om foto's te maken. Afstappen op een helling gaat zo moelijk. We slaan die foto's maar op in ons eigen computer. Groeten voor iedereen, liefs voor de kids, die naast ons avontuur heel erg missen!!

Renate

Dit zijn vast de bewuste laatste loodjes met al dat klimwerk. Succes en straks de overwinning vieren bij de eindstreep in Rome! Ik zal de paus vast zeggen dat jullie op de thee komen. Hij zal wel weer bedankt voor die bloemen zeggen op zijn beste Nederlands. Zet em op!!!

monique en ronny

go,go,wat super van jullie!
wij kijken de foto's wel een keer bij jullie thuis.
zet hem op,jullie kunnen het.
groetjes vanuit een koud nederland

ester van rijswijk

Hallo daar!!!! Knap van jullie hoor!!! Jullie zijn er bijna!!!

monique,stijn en jurren

hoi paps en mams en oma en opa, wat goed van jullie wij doen jullie het niet na, alleen op de scooter!!!!
wij missen jullie erg en toi,toi,toi met de laatste loodjes. gy89rt9f=ftty9-gdgguuf
sjhk''hjk .,fuguutyyyyhujo ouuuiyyuyyuu7y64''skkkfffjjjjjgfwwdwq1267ujjhcc ( schrijfsel van jurren)