naar-rome.reismee.nl

Dag 28

Vertrek Verghereto: 08.45 Temp:14 gr. Aankomst: Citta di Castello Temp: 14 gr. Aantal km. 68

Hoera onze dochter Jeannette is jarig, wat een pech we missen een feestje. Als we thuis thuis doen we het nog eens dunnetjes over. Evenals in Nederland kan het weer ook zomaar keren. Gisteren 32 gr nu nog maar 14 gr. Gelukkig de dikke jas nog niet wegggegooid. Het is nog even klimmen naar Valico di Montecoronaco. Mooi uitzicht ver veel bergen. Nu begint het afdalen, het is uitkijken want de weg is zeer slecht, overal gaten en scheuren, en grote keien op de weg. Het lijkt alsof we alleen op de wereld zijn. Een enkele keer worden we ingehaald door een auto, maar geen andere fietsers gezien. Alle cafe's zijn gesloten, geen koffie op dit stuk van de route. Bij Sansepoloro begint het zachtjes te regenen, we fietsen toch maar door. Voor de 2 grootste buien kunnen we nog net schuilen, 1x in een bushokje met een groot gat in de overkapping. We zitten dicht bij elkaar om toch niet nat te worden. Om bj de camping te komen moeten 2.3 km. flink klimmen, nou dat moet vast een bijzondere camping zijn? Dus niet!! Maar we worden gastvrij verwelkomt. Tent opzetten en dan begint het te REGENEN EN ONWEREN. In de kantine even een pilsje nemen op de verjaardag van onze dochter, die we daarmee een gezellige avond toewensen! Morgen wordt het beter weer. Liefs voor iedereen die ons volgt en voor onze kids een dikke zoen!

DREES

Bep en JAAP hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Jeannet. Wij volgen jullie elke dag en genieten van
de mooie verhalen.
HARTELIJKE GROETEN Vn CORRY EN DREES

Jan & Gerda

Hier een klein berichtje van je broertje en schoonzusje.We lazen dat jullie slecht weer hadden , het is hier niet beter. Eerst vallen de duiven van het dak,en dan moeten we de houtkachel weer aandoen , om een beetje op adem te komen.
O ja, duiven moet mussen zijn.
Nogmaals veel plezier.

Doeiiiii Jan & Gerda

geurt en riekie stam

zet hem op jullie zijn er bijna
geniet elke dag mee
en jaap de speklappen smaken hier prima
groeten en geniet er nog maar even van straks thuis denk je wat was het een mooie tijd
gr geurt en riek