naar-rome.reismee.nl

Dag 29

Vetrek Citta di Castello 09.30 Temp: 13 gr. Aankomst Assisi 16.00 Temp: 27 gr. Aantal km. 67

Al hobbelend fietsen we de plaats uit, wat een slecht wegdek zeg! Gelukkig wordt het snel beter, maar nog regelmatig wordt er gehobbeld.We gaan eerst door verschillende dorpjes waar het heerlijk ruikt naar koffie en zoete broodjes. Landschap lijkt eerst een beetje op Limburg, later worden de bergen wat hoger. Zonnetje is er ook weer en al snel loopt de temperatuur op. Alles ziet er nu ook vriendelijker uit. Richting Pantano zijn de wegen heel mooi, af en toe door het 'bos' met mooie uitkijkjes naar de bergen. Richting Assisi is het duidelijk te zien dat de mensen meer te besteden hebben. Het ziet er allemaal schoner en onder houden uit. We zitten nu op een grote camping, maar er is voldoende ruimte voor iedereen. Assisi op de heuvel al zien liggen, morgen gan we de stad bekijken. Volgens de beschrijving is er heel wat tezien. Welterusten allemaal.

fred

hallo jongelui,
het was even rustig in elst het tweede veulen is geboren een merrie en gert heeft een hengstje alle twwe wat krom in de benen maar wel mooi verschrikkelijk hier in elst dus geniet maar van de zon.
groet uit elst