naar-rome.reismee.nl

Dag 30

Temp vandaag 29 gr.

Vandaag de stad Assisi bezocht. Vanaf de camping kunnen we de stad op de heuvel zien liggen. In de avond is de stad verlicht, natuurlijk een prachtig gezicht. Het is een en al geschiedenis wat daar leeft. Wil je alles bekijken dan heb je ruim een dag nodig. En ze blijven de kerken en gebouwen herstellen. Het komt nooit klaar. Er is ook veel bewaking aanwezig, overal is de politie. Het is wel helemaal ingesteldt op toeristen, overal stalletjes met souvenirs. Maar dat geslenter is nog vermoeiender dan fietsen. Morgen maar weer vroeg op, we hebben nog 217 km. tegaan. Er is nog wel enig klimwerk. Volgens zeggen wordt het alleen maar mooier, dus we zijn benieuwd. Kus en knuffel voor de meisjes en de jongens en de 5 kleine boefjes.

Jan Philip, Maaike en Jonas

Hoi Pap en Mam,

Nu echt de laatste lootjes!! Wat gaat dat toch snel zeg!
Geniet nog van al het moois wat op jullie pad komt.
Dikke kus vanuit Ameland!
p.s. kijk even in jullie mailbox, een website voor de terugreis gevonden. xxx

Jacob en Bea

Hallo bikkels!,nog even en het doel is bereikt.Zet `m op het gaat jullie lukken en blijf ondertussen genieten van alles wat je ziet.

Simone van Ginkel

Hallo Bep en Jaap, het heeft even geduurt maar ik heb jullie gevonden op de site. Ik ben nu alle reisverslagen aan het lezen. Geweldig zoals jullie het doen. Nog een (voor jullie) klein stukje en dan ben je in de geweldig mooie stad Rome. Sandra heeft een dochter die heet Romée en dat betekent "zij die in Rome is geweest" en jawel vorig jaar toen ze net zwanger was waren ze in Rome. Veel fiets plezier en geniet ervan. Groetjes x x