naar-rome.reismee.nl

dag 31

Vertrokken Assisi 0.7.45 temp: 17 gr. Aankomst Narni 18.00 Temp: 31 gr. Aantal km: 97

Verkeer op de weg is al druk als we vertrekken. Dan komen we op landweggetjes richting Bevagma, leuk stadje. En wat een gezelligheid op de vroege morgen in cafeetjes onderweg, het lijkt of alle dorpelingen (jong en oud) bij elkaar komen voor een kop koffie en een een broodje. Ze hebben elkaar heel wat te vertellen. Volgens mij heb je hier geen krant nodig, even naar het cafe en je bent weer op de hoogte. En een lekkere zoete broodjes hebben ze overal!!! Het wordt even klimmen, maar 't gaat goed. En een mooie uitzichten, maar we zitten inmiddels weer op een autoweg dus van foto's maken komt weinig. Jammer. Mijn fiets moet geladen worden , we stoppen in San Gemini. De gastvrouw is heel behulpzaam, ondertussen eten wij wat. Het is natuurlijk weer pasta wat de pot schaft. Niet Jaap zijn favoriete eten, die zegt:' als ik in Nederland ben ga ik als eerste speklappen bakken' Tot nog toe, behalve in de Povlakte liggen alle campings op de berg. dus voordat we er zijn is het nog een behoorlijke klim. Dat was even afzien. Maar gelukkig we hebben het gered!. Op de camping worden we wederom gastvrij ontvangen, met een pilsje en chips. Nog 122 km. tegaan. Voor iedereen lieve groeten. Kus en een knuffel voor onze kinderen!!

willy

nog even volhouden en jaap kan weer spek gaan bakken.
het is bijna gelukt .zet hem op delaatste loodjes,goedzo ik doe het niet na.