naar-rome.reismee.nl

WEER THUIS

Na fantastische 36 dagen is het weer heerlijk om thuis te zijn!!! We hebben gedaan wat al heel lang wilden doen. Op de fiets naa Rome. Het is ons gelukt, we staan er zelf versteldt van. Ons hoofd is nu nog vol van alle ervaringen die we hebben opgedaan. Onze fietsen staan nog in Italie, die worden binnen 14 dagen thuis afgeleverd, door vervoersbedrijf Soetens. Het inleveren van de fiets en bagage is tot nog toe prima geregeld. Dus het is even wennen dat er geen fietsen in de garage staan. We bedanken iedereen die gereageerd heeft op ons reisverslag. Het was soms best wel emotioneel om woorden van thuis te lezen. Het heeft ons ook op de fiets gehouden om vol te houden. We kunnen iedereen die tijd heeft en van fietsen houdt en in goede lichamelijke conditie is aanraden om de tocht tegaan maken. We zoveel mooie dingen meegemaakt, het is bijna niet tebevatten. Nu gaan we weer genieten van ons gezin, en natuurlijk van Nederland, want ook dat is een prachtig land. Binnenkort ga ik de reisverslagen voor ons compleet maken en laten we er een mooi album van maken. Tot ziens allemaal!

Reacties

Reacties

Anno en Mia

Welkom thuis in Nederland, fijn dat alles zo goed is gegaan, en echt een belevenis om met plezier aan terug te denken. Nu weer genieten van Nederland.
Groetjes

Hetty

Welkom terug in Renkum.

Het was een hele indrukwekkende fietstocht volgens mij.
Maar jullie hebben het gedaan. Dat kan niemand je meer afnemen. We zullen elkaar wel weer eens zien.
Ook ben ik zeer benieuwd naar het album wat jullie ven je reis gaan maken. Neem er de tijd voor. Het wordt vast een mooi verhaal om vaak aan terug te denken.

Marijke

Hallo...

wat super knap van jullie!!! lijkt me echt super om zo iets mee te maken...
erg leuk om jullie belevenissen hiervan te lezen!!

Groetjes en een dikke kus voor jullie allebei!

Aad

Wat een avontuur, leuk om te lezen en knap dat jullie het hebben volbracht. Bij Bep lagen de verwachtingen wel wat hoger. Op wilskracht en uithoudingsvermogen dacht ik wel dat zij een eind zou komen. Jaap heeft me verrast. Ik kan me nog goed herinneren dat ik hem, op de wintersport, na een paar biertjes gedronken te hebben, ziek naar bed heb moeten brengen...... Of was het toch andersom ? :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!